Sanningsuppdatering

Som pastor ser jag det som min plikt att observera och informera folket om allehanda sanningar. Aktuella sanningar just nu äro:

1. Greklands bidrag till den europeiska konspirationsfestivalen (Eurovision Song Contest) var helt underbart! Man vet att man dragit på sig en medelålderskris om man poserar på specialbyggda rullband/liftar iförd sin dotters tröja. Jag röstade!

2. Island har aldrig vunnit den europeiska konspirationsfestivalen. Som "land" kan de självfallet inte hålla i nästkommande års evenemang. (läs: Island finns inte)

3. Som pastor behöver man någon form av avvikelse, i form av sexuella preferenser eller annat. Jag får jobba på det och uppdatera när jag kollat igenom det ofantliga utbud som finns av böjelser.

/P

Kommentarer
Postat av: Helena

Hans ärevördiga höghet kan packa sitt heliga arsle mer centralt och kolla igenom utbudet av böjelser lite närmare så att hans nåd kan uppdatera denna blogg.



Eder ödmjukaste, Goldie.

2009-09-26 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0