Helgen i Sverige

Hade en trevlig helg.


The End.




Nej, jag tänker inte sitta här och skriva en jävla dagbok om dag för dag. Hur manligt är det på en skala? Däremot kan jag ge er lite höjdpunkter av helgen. Det är ju fett manligt faktiskt!

Höjdpunkter i helgen;

- Youtube hela dagen på jobbet där man får kunderna att se på Jackie Stallone Eats Giant Shrimp

- Straffpoker med straff som inte passar sig i bloggen. Ni vet - det finns ungar som läser denna blogg (just det, jag vet din ålder.)

- Träffa alla polare från Växjö

- Åt ett halvt kinderegg

- Min fylleskit jag tog idag. Seriöst - bästa SKITEN på länge (hehe... min humor är på topp!)



Idioten

Kommentarer
Postat av: Ida

Aaaah, det är verkligen manligt!

Delade du kinderegget med pastorn?



2009-05-13 @ 18:47:30
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Woaw Ida... då fick någonting så manligt som kinderegg att helt plötsligt låta bögigt.



Curse you!

2009-05-13 @ 19:11:38
Postat av: jenny

måste ju hålla med, kinderägget var min bästa del av helgen med.



plus; du måste ju lägga till en sak på din lista: TRÄFFA JENNY <3<3<3<3

2009-05-14 @ 18:35:10
URL: http://longlostpenpal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0