Norge

Oslo, en underbar stad fylld med underbara, vackra, trevliga små damer - det var kärlek vid första ögonkastet.. Och när man sedan märkte att de här norska jäntorna dessutom var dumma... jag fick byta kalsonger. Ack den orgasmen.

Nu menar jag inte såhär taskigt dumma som Sandlåde-Bengt var back in the days när han gillade att kasta sand i munnen på Pastorn. Nej, utan mer
”Vi sätter lyset till toaletten UTANFÖR dörren istället! Vilken bra idé!”


Jag skämtar verkligen inte. Det enda rummet i Norge som har lys-knappen utanför dörren är toaletten. Det enda rummet man INTE vill att en liten norsk homobög ska släcka för att sedan skratta och halvskrika
”SVÅRT ATT HITTA DEN NU DANIEL!?”

... jävla norrmän....

I alla fall, jag minns det som det var igår... (visserligen var det igår, men erkänn inledningen låter cool?) Man går ner på stan för att leta efter jobb och kasta CV's i folks ansikten och mitt i allt springande tappar man självklart bort sig och det blir lite svårigheter att hitta hem (läs: 2 motherfucking timmar) En ängel ser min situation när jag försöker orientera mig hem och ler vänligt mot mig.

Det visar sig att hon hette Amanda, 20 år och hon jobbade på något stort företag som jag inte kommer ihåg namnet på.
Hon tränade ungefär fem gånger i veckan och började helt spontant berätta om hur hon gillar att ta på sig en tomtedräkt när hon har sex.

Jag är i chocktillstånd av denna underbart vackra tjej och jag tror fan att jag fick en halv hjärtattack när hon efter ett tag säger att hon måste gå – men hon kan ge mig hennes nummer och adress så kan vi träffas under helgen och ta en drink.

Jag, Idioten, blev uppraggad av en framgångsrik brud med en kropp som man kan döda för. Och det bästa av allt, det är faktiskt sant!

Typ...  förutom en liten detalj

Amanda hette egentligen Göran.

Kommentarer
Postat av: Per

Tror du har hittat din drömkille Danne!

2009-04-03 @ 16:02:07
URL: http://pastorbitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0