Funny story

Som ni kanske redan vet så höll jag, Daniel den kloke, bli hemlös i Oslo förra veckan. Eller inte egentligen, jag hade ju hela två dagar på mig att skaffa nytt boende. Inga problem - eller hur?

Det var det inte heller

Anyways, sitter i skrivande stund med en annans hund i knät och är ... well, aspackad.
Hur blev det såhär?

Det hela började helgen precis när jag kom fram till Oslo. Varken jag eller syrran orkade gå ut efter flytten så vi såg en film och la oss tidigt (02.00) – släckte hela lägenheten och drömde om söta brunetter i bikinis på stranden, eller well – jag gjorde det iaf, jag tror att hon drömde om Bumbibörjarna, men inte helt säker...

Anyways, jag vaknar med alla svenskars mardröm, en stor neger står i mitt rum klockan 04.00. Nyvaken som jag är skriker jag;
- Vem fan är du? Svaret jag får är;
- Fan jag är Niklas, bor precis jämte, haka efterfest eller?

Sjukt
Jävla
Klockrent
Svar

Så när jag inte hade något lägenhet (min gick ut om två dagar) så tog jag en vodka flaska, gick över till Niklas, och skulle prata seriöst om att flytta in hos honom. Diverse shots senare har jag fylledrömmar om Sagan Om Ringen (tidigare inlägg) samt boende hos denna trevliga prick.

Moral of the story; Drink like there is no tomorrow!

Jäffla soft place om jag får säga det själv, lägger upp bilder senare när vi skaffat den nya soffan.

Ikväll gick jag för övrigt upp 07.30 för att städa gamla lägenheten, jobbade lite mer än 8 timmar, när jag kom hem fick jag direkt tre snabba vodka shots och en jävla trevlig förfest med väldigt många trevliga söta damer. Men syrran ”råkade” ta med sig alla mina ID-kort så kan inte hänga med ut, därav denna uppdateringen på bloggen,

Är för övrigt roadtrip till Göteborg imorgon med bland annat Niklas. Men att vara i Göteborg utan ID-kort verkar lika roligt som att kolla på The Notebook med en tjej utan att ha sex med henne efteråt.


- Idioten som är väldigt väldigt full och älskar rättstavningsfunktionen i Word.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0