B.A.R.N.

Bråkigt Avfall med Röda Näsor, mer känt som "barn"...

Detta inlägg är ett muntert sådant, tillägnat det avskum vi kallar framtiden: småungar. Det finns få saker som väcker så starka känslor i mig.. speciellt på en 5 timmar lång bussfärd! Om det inte vore för mitt ämbete hade jag svurit över då små vidriga ogräsen, men nu avhåller jag mig från det.

De springer omkring och skriker och skrattar och ramlar och gråter och skriker mer och föräldrarna sitter som feta kossor på en stol och tycker på något mirakulöst vis att deras lille Olle eller lilla Lisa är det sötaste jävla barn som existerar! Alla barn är vidriga, med mig själv som undantag självfallet:

Redan vid ung ålder var Per en upplyst man.

Som ni ser var jag sansad och lärd även som ung. Föräldrar borde ta efter mina föräldrar... vilka de nu än är! För de som undrar försöker jag i detta foto förklara för alla intresserade hur viktigt det är att lära sig kendo.

Någon borde utöva skyddsjakt på barn...

/Per

Kommentarer
Postat av: Danne

Naww, fan vad söt du var som unge!



... vad hände?

2009-04-16 @ 19:10:01
URL: http://pastorbitter.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-16 @ 19:10:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Linda

Lätta på hjärtat? titta in hos mig!

2009-04-16 @ 19:12:29
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha.. Reklam om sexleksaker på Pastorns inlägg om barn..?

2009-04-16 @ 19:35:47
Postat av: AnnSofie

Ahaa.. Jag har alltid undrat vad BARN står för! Vad hände på den där bussresan egentligen? ;)

2009-04-16 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0